Français Anglais Japonais Chinois Allemand Espagnol Portugais

Publiciteit op het web voor de regio Hauts-de-France

05 Oct 2018 | Voorpagina, Een regio in beweging

Half juli is de digitale voorlichtingscampagne voor de regio Hauts-de-France van start gegaan die gericht is op managers van Europese bedrijven. De campagne via social media loopt inmiddels 10 weken en het is tijd om de resultaten met u te delen.

Hauts-de-France

Hauts-de-France: kampioen internationale investeringen 

De regio Hauts-de-France is voor internationale investeerders een van de meest aantrekkelijke gebieden van Frankrijk. Onlangs bevestigden de ranglijst van Business France, barometer voor de aantrekkelijkheid van Frankrijk van het bureau EY, en het onderzoek van IBM Global Business Services de leidende positie van Hauts-de-France binnen Frankrijk (net achter of zelfs op een gedeelde eerste plaats met Île-de-France).

De naamsbekendheid van Hauts-de-France in het buitenland vergroten

Deze uitstekende resultaten verdienen internationale aandacht. Daarom richt Nord France Invest zich met een digitale promotiecampagne op vier strategische landen: Duitsland, België, Nederland en het Verenigd Koninkrijk.
Doel: de naamsbekendheid van de regio Hauts-de-France op het gebied van ‘investeringen’ vergroten en de voordelen van de regio onder de aandacht brengen bij managers van Europese bedrijven.

Berichten over Hauts-de-France meer dan 3 miljoen keer bekeken

Er zijn 4 platforms gekozen voor het verspreiden van de berichten: LinkedIn, Twitter, Facebook en Google.

Na de eerste tien weken van verspreiding zijn de resultaten meer dan bemoedigend.

De promotionele boodschappen zijn al meer dan 3 miljoen keer bekeken!

En dat is nog maar het begin. Binnenkort komen wij op deze grootscheepse campagne bij u terug. In de tussentijd kunt u ons volgen op LinkedIn en Twitter en het potentieel van deze regio verder verspreiden. Help ons Hauts-de-France te promoten want deze unieke regio is rijk aan talent en ecosystemen en streeft naar verdere vooruitgang!

Bekijk de video


nieuwslijst

Actus

Liberty takes over French vehicle converter Durisotti

Philippe Baudon, Chairman of Liberty-Durisotti, explains what’s at stake in Durisotti’s takeover by the British group, how this acquisition fits into the Group’s corporate strategy and shares his vision on the...

German investments in Hauts-de-France

The first German investment in Hauts-de-France dates back to 1960. Germany now ranks second among countries investing in the region. Let’s look at some trends in the region’s economical relations with...